ik heb gehoord dat bepaalde geuren in een relatie er voor kunnen zorgen dat relaties stuk gaan of juist blijven.
kan iemand mij vertellen of dit waar is?
Page 1 of 1
Relatie En Geuren Help
Posted 09 October 2007 - 12:29 PM
Het is wetenschappelijk bewezen dat een relatie stuk kan gaan doormiddel van aftershave.
Ik zal even in het kort vertellen hoe dat komt:
In het gedeelte waar de baard van de man groeid, wordt een bepaald lichaamsdeel uitgestoot.
Aan deze gueren kan een vrouw onbwust bepalen of een man goed, fout, gezond etc iz.
door middel van aftersshave word deze lucht.. als het waren verstopt. Hierdoor kan een vrouw niet meer ruiken of een man goed, gezond etc is.
Dus het is voor de mannen aan te raden om niet te vaak aftershave te gebruiken bij het gedeelte waar de baard groeid....
Ik zal even in het kort vertellen hoe dat komt:
In het gedeelte waar de baard van de man groeid, wordt een bepaald lichaamsdeel uitgestoot.
Aan deze gueren kan een vrouw onbwust bepalen of een man goed, fout, gezond etc iz.
door middel van aftersshave word deze lucht.. als het waren verstopt. Hierdoor kan een vrouw niet meer ruiken of een man goed, gezond etc is.
Dus het is voor de mannen aan te raden om niet te vaak aftershave te gebruiken bij het gedeelte waar de baard groeid....
Share this topic:
Page 1 of 1

Help
Start New Topic
Add Reply
MultiQuote