Heej iedereen, ik heb vanaf NU de DNS veranderd, dus wie niet meer zijn email kan gebruiken, moet even een PM-tje sturen ALS je de email van vlederweek NIET heb gehad / gelezen op je @unrealhackers.com account.
Voor diegene die de email nog wel kunnen gebruiken: Have fun!
soon ff webmail maken, zodat je je mail berichten via de webbrowser kan bekijken (na het weekend).
Page 1 of 1
[nieuws]nieuwe Email Instellingen! lees ff als je problemen heb met je email!
Posted 25 January 2007 - 10:09 PM
QUOTE (square @ Jan 25 2007, 07:58 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Heej iedereen, ik heb vanaf NU de DNS veranderd, dus wie niet meer zijn email kan gebruiken, moet even een PM-tje sturen ALS je de email van vlederweek NIET heb gehad / gelezen op je @unrealhackers.com account.
soon ff webmail maken, zodat je je mail berichten via de webbrowser kan bekijken (na het weekend).
na, webbrowser heb ik net maar fftjes er op gezet, kunnen jullie lekker naar me emailen van het weekend :sweat:
Posted 22 May 2007 - 07:01 PM
QUOTE (square @ Jan 25 2007, 09:09 PM) <{POST_SNAPBACK}>
na, webbrowser heb ik net maar fftjes er op gezet, kunnen jullie lekker naar me emailen van het weekend :sweat:
waar krijg je zo een email?
Posted 24 May 2007 - 07:41 PM
QUOTE (zonja @ May 22 2007, 06:01 PM) <{POST_SNAPBACK}>
waar krijg je zo een email?
Mail kan je bij mij krijgen gewoon een PM sturen met:
huidige email: blablabl@blalbla.com
password die je wil gebruiken voor email
naam die je wil hebben voor je emaill [naam]@unrealhackers.com / [naam]@squareders.nl
Share this topic:
Page 1 of 1

Help
Start New Topic
Add Reply
MultiQuote