squareders forum: [nieuws]uh Hersteld - squareders forum

Jump to content

[nieuws]uh Hersteld

#1 User is offline   square 

• Group: Root Admin

Posted 28 April 2007 - 08:47 PM

Heej iedereen,

na een dikke server crash en een paar verkeerde knopjes ingedrukt te hebben biggrin.gif
you all know me... moet ik ff kwijt dat ik 't kut vind dat er rond de 500 posts kwijt zijn, ruim de helft van de leden weg zijn (die eerlijk gezegd toch nooit online kwamen)...

en dan nu het goede nieuws... woei, de bugz zijn er uit :confused: weinig tot geen bugz meer op 't forum, eenn refferer systeem voor diegene die snel aan de 1000 posts willen komen is nu ook beschikbaar.

Dat vind je.. binnenkort boven aan de balk van gallery, blog, mail members etc... maar je kan er alvast gebruik van maken onder: My controls, links zie je dan ergenst het refferer systeem.

verder kzie nog niemand albums en dergelijke aanmaken... alleen maar quests die rommel posten.

naja, als we maar fun hebben biggrin.gif
0

#2 User is offline   Nina 

• Group: [squareder]

Posted 08 May 2007 - 10:37 PM

QUOTE (square @ Apr 28 2007, 07:47 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Heej iedereen,

na een dikke server crash en een paar verkeerde knopjes ingedrukt te hebben biggrin.gif
you all know me... moet ik ff kwijt dat ik 't kut vind dat er rond de 500 posts kwijt zijn, ruim de helft van de leden weg zijn (die eerlijk gezegd toch nooit online kwamen)...

en dan nu het goede nieuws... woei, de bugz zijn er uit :confused: weinig tot geen bugz meer op 't forum, eenn refferer systeem voor diegene die snel aan de 1000 posts willen komen is nu ook beschikbaar.

Dat vind je.. binnenkort boven aan de balk van gallery, blog, mail members etc... maar je kan er alvast gebruik van maken onder: My controls, links zie je dan ergenst het refferer systeem.

verder kzie nog niemand albums en dergelijke aanmaken... alleen maar quests die rommel posten.

naja, als we maar fun hebben biggrin.gif

wat fijn dat de bugs er uit zijn biggrin.gif
0

#3 User is offline   Erikjee 

Posted 18 May 2007 - 12:00 PM

Gelukkig dat alles het weer doet .. ! happy.gif
0

#4 User is offline   Nina 

Posted 21 May 2007 - 04:01 PM

QUOTE (ninja @ May 8 2007, 09:37 PM) <{POST_SNAPBACK}>
wat fijn dat de bugs er uit zijn biggrin.gif

ja idd
0

#5 User is offline   ADHD 

Posted 25 May 2007 - 01:35 PM

Zijn echt alle bugs eruit??? Mijn hackersgroep is ineens weg, net als mijn Gils.
0

#6 User is offline   square 

• Group: Root Admin

Posted 29 May 2007 - 03:53 PM

QUOTE (ADHD @ May 25 2007, 02:35 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Zijn echt alle bugs eruit??? Mijn hackersgroep is ineens weg, net als mijn Gils.

klopt, gil = aantal posts geworden, zodat je sneller 1000 posts heb en dus makkelijker UH-member kan worden.
Omdat waarschijnlijk elke group een treasure heeft van 100000 gil, is het niet eerlijk als dat opeens 100000 posts zou worden.
Dus ik heb die groups er maar uit geflikkerd.

Waarschijnlijk ga ik binnenkort een heel ander RPG systeem toevoegen, ben alleen de database nog aan het configgen er voor...
Maar daar moet je maar even gedult mee hebben, en dan nog iets, deze zooi niet te serieus nemen het dient nog steeds als een cover!

Greetz square
0

#7 User is offline   ADHD 

Posted 30 May 2007 - 04:01 PM

Hoe kunnen we nu meer "posts" verdienen? Gewoon simpelweg het forum spammen?? In ieder geval niet uitgeven aan games, aangezien hier 5 posts ingeleverd moeten worden en niks uitgekeerd wordt unsure.gif
0

#8 User is offline   Nina 

Posted 31 May 2007 - 08:42 PM

QUOTE (ADHD @ May 30 2007, 03:01 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Hoe kunnen we nu meer "posts" verdienen? Gewoon simpelweg het forum spammen?? In ieder geval niet uitgeven aan games, aangezien hier 5 posts ingeleverd moeten worden en niks uitgekeerd wordt unsure.gif

wat is dat referrer systeem? werkt dat al dan?
daar kan je ook posts mee verdienen!
0

#9 User is offline   Nina 

Posted 31 May 2007 - 09:14 PM

trouwens, snel posts verdienen, dat kan door bijvoorbeeld het youtube gedeelte te voorzien van een serie.
of heel veel tutorials te plaatsen.

Dus gewoon dingen die veel gevraagd worden te plaatsen. Zodra je een tutorial site heb gevonden, kan je alles overcopieren naar deze. Zo krijg je veel tutorials op deze site en heb krijg jij posts.
0

Share this topic:

Fast Reply