hey mensen als ik een film download heb op of een dvd wil afspelen waarop een gedownloade film zit dan krijg ik een melding <om uw computer beter te beveiligen heeft windows dit programma afgesloten,DEP> dan moet ik op sluiten drukken en da gaat het dicht. weet iemand hoe ik dat beveiliging uit kan zetten of iets dat ik het niet meer krijg, want zo kan ik die files niet afspelen, of moet ik eerst player openen en dan via player die files selecteren en afspelen, zo krijg ik dat melding niet
thx
wacht even,
je heb een player laten we zeggen: windvd
je doet er een copie in van een dvd want je wil je origineel niet beschadigen,
vervolgens start windvd, en wil gaan spelen: en dan zegt windows: "om uw computer beter te beveiligen heeft windows dit programma afgesloten,DEP"
Maar je kan dus wel:
windvd openen en dan zeggen bestanden vanuit <dvd-rom> openen... en dan doet die 't gewoon?
dan zou ik gewoon dit even proberen:
eigenschappen deze computer
geavanceerd
in het vakje 'prestaties' klikken op de knop 'instellingen',
het tabblad 'Preventie van gegevensuitvoering (DEP)',
hier kun je windvd aan toevoegen die de fouten geeft.
DEP komt trouwens mee in service pack 2 van windows XP en service pack 1 van server w2k3
mocht je het nog willen weten: DEP is een programmaatje dat een ander programma controlleerd voor de allocation van het geheugen (NL woord weet ik ff-tjes niet).
ik heb er zelf geen last van omdat ik tot service pack 2 alle updates heb, service pack 2 vind ik zwaar verneukt. ALleen al dat je drie extra klikjes moet geven voordat je een website kan openen