zo-even onder filmpjes bij de catagorie ratings: heb ik gezien dat er naast ask a ninja "niet grappig"
nu ook een anime serie er op staat. Ik neem aan dat die compleet is?
Dit lijkt is heel intressant, omdat er geen enkele site is die series op youtube verzameld.
Serie Ik ga het aankomend weekend kijken en laat wel weten wat ik er van vind natuurlijk.
ninja
Page 1 of 1
Anime Serie Op Uh?
Posted 22 May 2007 - 06:55 PM
QUOTE (ninja @ May 8 2007, 09:34 PM) <{POST_SNAPBACK}>
zo-even onder filmpjes bij de catagorie ratings: heb ik gezien dat er naast ask a ninja "niet grappig"
Dit lijkt is heel intressant, omdat er geen enkele site is die series op youtube verzameld.
Serie Ik ga het aankomend weekend kijken en laat wel weten wat ik er van vind natuurlijk.
ninja
ninja
super een complete serie gewoon te kijken op youtube... We want more!
Posted 23 May 2007 - 04:02 PM
Jammer genoeg lees ik de post veel te laat want een tijdje terug gebruikte ik "Anime on Demand"
Een heerlijk programmatje die vol met incomplete en complete series zat die je gwn via streaming kon bekijken!
Maar toen ik paar dagen geleden terug wou genieten van alle anime blijkt het dat ze moesten stoppen ivm copyright shit :'(
Voor de geintereseerden die hopen dat het terug zou kunnen werken:
Maar hou er dus mee rekening dat veel Anime copyright protected is
Een heerlijk programmatje die vol met incomplete en complete series zat die je gwn via streaming kon bekijken!
Maar toen ik paar dagen geleden terug wou genieten van alle anime blijkt het dat ze moesten stoppen ivm copyright shit :'(
Voor de geintereseerden die hopen dat het terug zou kunnen werken:
CODE
http://www.aodtv.com/
Maar hou er dus mee rekening dat veel Anime copyright protected is
This post has been edited by bedar: 23 May 2007 - 04:02 PM
Share this topic:
Page 1 of 1

Help
Start New Topic
Add Reply
MultiQuote